Przegladsz forum jako Gosc Zarejestruj sie
aby otrzymac pelnoprawny dostep do wszystkich zasobów forum.
Witaj na www.landwirtschafts-simulator.pl Zaloguj   Rejestracja
   •  Odwiedź oficjalną witrynę gry

   •  Kup grę lub dodatki DLC

   •  Informacje o grze
   •  Weź udział w konkursie

   •  Galeria konkursów

   •  Archiwum galerii
   •  Regulamin

   •  Kontakt
   •  Dołącz do naszej grupy modderów

   •  Dołącz do naszej grupy grafików
   



Poprzedni temat «» Następny temat
Błąd połączenia z grą wieloosobową
Autor Wiadomość
maciusboss1 
Król Maciuś I


Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 495
Piwa: 1144/559
Skąd: Malbork
  Wysłany: 2017-09-16, 13:00   Błąd połączenia z grą wieloosobową

Cześć,
Chciałem się dowiedzieć czy jest już na to jakiś sposób działający bo niestety ale błąd dotknął i mnie. Polega on na tym, że nie mogę grać w MP bo gra nie może nawiązać połączenia z żadnym serwerem. Nawet reinstal gry i próba wejścia na serwer bez modów nic nie daje. Najlepsze jest to, że 3 tygodnie temu nie było żadnego problemu z grą. Zrobilłęm sobie 3 tygodnie przerwy od farminga i tu takie buty się dzieją.

System jaki mam to Win 8.1, gra zainstalowana na dysku systemowym, firewall na routerze wyłączony, w zaporze systemu farming był dodany jako wyjątek nic nie dało, usunąłem go całkowicie tez nic nie dało.
Restart modemu oraz routera tez nie przyniósł żadnego efektu.

Jakieś pomysły?
_________________
Modeluję, konwertuję, programuję i gram...
...ale tylko jak mi się chce :P
Jeżeli otrzymałeś ode mnie piwo to wiedz, że czytałem Twój post.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Ziuta 
Pseudo informatyk :D


Podaj pięć twoich szczęśliwych liczb: 10111001
Wiek: 22
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 1435
Piwa: 616/63
Skąd: Nosków
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2017-09-16, 14:40   

Jeśli chodzi o "Nie można nawiązać połączenia z grą wieloosobową" to ja też często mam taki problem jak gram z jednym znajomym (ciągle on stawia serwa i na tych samych modach) i raz działa od razu a raz nie, wtedy to wystarczy że ja postawię serwa (starczy ori mapa, bez modów) i on do mnie dołączy (synchro przejdzie) wtedy wyłączam i on stawia i nagle działa xD Nic z UPnP czy ręcznym przekierowaniem portów, dodawaniem wyjątków do zapory systemowej itp. nie robimy, ale dobrze jest włączyć to UPnP w grze (jeśli w routerze też macie taką opcję włączoną) wtedy powinno to bez problemu działać (teoretycznie, ten co stawia serwa z włączoną tą opcją niech sprawdzi w logu po postawieniu serwa czy nie pojawiły się błędy że nie można dodać portów TCP i UDP, jak się pojawi to nie ma sensu tego zaznaczać bo i tak nie będzie działało to).
_________________
"Kto postem wojuje, ten od bana ginie!"

 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
maciusboss1
maciusboss1 
Król Maciuś I


Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 495
Piwa: 1144/559
Skąd: Malbork
Wysłany: 2017-09-16, 16:46   

Faktycznie włączenie UPnP rozwiązało problem. Bez tego nic zrobić nie mogliśmy.
_________________
Modeluję, konwertuję, programuję i gram...
...ale tylko jak mi się chce :P
Jeżeli otrzymałeś ode mnie piwo to wiedz, że czytałem Twój post.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Autor StartVISION.pl | Edycja MDesign | Copyright © 2010 Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
‹xÚ