Przegladsz forum jako Gosc Zarejestruj sie
aby otrzymac pelnoprawny dostep do wszystkich zasobów forum.
Witaj na www.landwirtschafts-simulator.pl Zaloguj   Rejestracja
   •  Odwiedź oficjalną witrynę gry

   •  Kup grę lub dodatki DLC

   •  Informacje o grze
   •  Weź udział w konkursie

   •  Galeria konkursów

   •  Archiwum galerii
   •  Regulamin

   •  Kontakt
   •  Dołącz do naszej grupy modderów

   •  Dołącz do naszej grupy grafików
   



Poprzedni temat «» Następny temat
Tekstury gleby
Autor Wiadomość
maciusboss1 
Król Maciuś I


Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 500
Piwa: 1147/566
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-02-11, 22:56   Tekstury gleby

Cześć,
Zacząłem się bawić swoją mapką i chciałem zmienić tekstury gleby tj. orki, siewu itd wg. poradnika: http://landwirtschafts-si...pic.php?t=10735

Problem się pojawił z tym, że w mojej mapce nie mam nigdzie folderów z teksturami gleby. Wnioskuję że gdzieś zapisane jest dojście do oryginalnego folderu z katalogu gry. Pytanie brzmi: gdzie/jak znaleźć dojście do tego folderu, żeby zmienić je na docelowy folder w plikach mojej mapki?
_________________
Modeluję, konwertuję, programuję i gram...
...ale tylko jak mi się chce :P
Jeżeli otrzymałeś ode mnie piwo to wiedz, że czytałem Twój post.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Farmerls 
Niby leśnik


Podaj pięć twoich szczęśliwych liczb: 31520
Wiek: 17
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 22
Piwa: 12/27
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2018-02-12, 00:07   

Tekstura musi być w folderze z mapą (przynajmniej powinna). Szukaj pod taką ścieżką: Twoja_mapa\maps\textures\terrain\ground
a tutaj masz nazwy plików : ground_diffuse.dds ground_normal.dds (choć wnioskując z treści postu pewnie je znasz).
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
maciusboss1
maciusboss1 
Król Maciuś I


Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 500
Piwa: 1147/566
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-02-12, 00:39   

A możesz wyjaśnić jak działa to całe zmienianie tekstur? W folderze z Twojego poradnika mam folder "groundSource", w którym są tekstury poszczególnych gleb (orka, siew itd). Po edycji tych tekstur odpalam plik "buildGroundTextures", który łączy pliki z folderu "groundSource" (czyli te pliki, które edytuję) w jeden plik "ground_normal" i to właśnie ten plik podmieniam z tym na mojej mapce?
_________________
Modeluję, konwertuję, programuję i gram...
...ale tylko jak mi się chce :P
Jeżeli otrzymałeś ode mnie piwo to wiedz, że czytałem Twój post.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Farmerls 
Niby leśnik


Podaj pięć twoich szczęśliwych liczb: 31520
Wiek: 17
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 22
Piwa: 12/27
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2018-02-12, 14:23   

"buildGroundTextures" scala tekstury z folderu groundSource w 2 pliki w ground_diffuse.dds i ground_normal.dds i te właśnie pliki podmieniasz w swojej mapie :)
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
maciusboss1
maciusboss1 
Król Maciuś I


Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 500
Piwa: 1147/566
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-02-12, 14:30   

To coś mię działa bo przy jednej teksturze mam error i nie generuje mi pliku ground normal
_________________
Modeluję, konwertuję, programuję i gram...
...ale tylko jak mi się chce :P
Jeżeli otrzymałeś ode mnie piwo to wiedz, że czytałem Twój post.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Farmerls 
Niby leśnik


Podaj pięć twoich szczęśliwych liczb: 31520
Wiek: 17
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 22
Piwa: 12/27
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2018-02-12, 14:35   

Sprawdź czy na pewno dałeś odpowiedni format. DXT1 dla tekstur bez kanału alpha i DXT5 dla tekstur z kanałem alpha. (edytowałeś wgl teksturę normal ?)
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
maciusboss1
maciusboss1 
Król Maciuś I


Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 500
Piwa: 1147/566
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-02-12, 17:12   

Nie edytowałem. Edytowałem tylko tekstury diffuse i zapisywałem je jako DXT1. Przy jednej teksturze pojawia mi się błąd: Error: 'groundSource\acre_grassGrowth_diffuse.dds' is not equal to the other input files. i nie generuje mi się plik normal.


Edit:
Wszystko działa. Wystarczyło zapisać każdą teksturę diffuse (nawet ta, której się nie edytowało) jak DXT1 i wtedy wygenerować pliki. Dzięki za pomoc.
_________________
Modeluję, konwertuję, programuję i gram...
...ale tylko jak mi się chce :P
Jeżeli otrzymałeś ode mnie piwo to wiedz, że czytałem Twój post.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Farmerls
Farmerls 
Niby leśnik


Podaj pięć twoich szczęśliwych liczb: 31520
Wiek: 17
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 22
Piwa: 12/27
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2018-02-12, 17:49   

Spoko ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Autor StartVISION.pl | Edycja MDesign | Copyright © 2010 Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
‹xÚ